De Nederlandse Chill Plek

Soccer's, Forum de Foot, Video Football > Football Etranger > Eredivisie
Pages : 1, 2, 3, 4
dalX
Citation (SUPER AFC AJAX @ May 11 2006, 18:35)
Dat is alleen de F-side op de 1e ring Zuid. 410 staan ook, maar in een hoek op de 2e ring.
*

Ok, héél anders dan bij ons belgen confused1.gif
SUPER AFC AJAX
Citation (alex-fcb @ May 11 2006, 18:44)
Ok, héél anders dan bij ons belgen  confused1.gif
*

Nou eigenlijk ook heel anders dan in de rest van Nederland. In de Meer had je ze ook aan 2 kanten. Maar in de Arena wilden ze, dat is wat ze zeggen, de F-Side versprijden over het hele stadion om zo overal sfeer te krijgen. Natuurlijk werkt dat niet, wat kleine groepjes krijgen de rest niet aan het zingen. Da moet vanuit 2 plaatsen massaal gaan. Wat ze eigenlijk wilden was de F-Side uit elkaar rukken, omdat ze maar 'lastig' waren. Daar zijn heel veel klachten over gekomen en daardoor hebben ze ergens een plek proberen te creëren voor fanatieke supporters. Omdat alle plaatsen verkocht waen aan seizoenkaarthouders, waren er niet veel opties. Op vak 410 was het mogelijk om wat plaats te maken, doordat seizoenkaarthouder daar best ergens anders wilden zitten. En in 5 jaar tijd zijn ze uitgegroeid tot een mannetje of 1200. Maar wat mij betreft hadden ze 1e ring noord achter het doel meten zijn. Maar goed, dat is de schuldvan het bestuur van Ajax geweest. Uiteindelijk is er ook wel een klein deel van de F-Side weer bijelkaar nu. Maar misschien maar een kwart van wat het was. Maar ook dat was er in het begin van de Arena totaal niet meer.
dalX
Citation (SUPER AFC AJAX @ May 11 2006, 18:58)
Nou eigenlijk ook heel anders dan in de rest van Nederland. In de Meer had je ze ook aan 2 kanten. Maar in de Arena wilden ze, dat is wat ze zeggen, de F-Side versprijden over het hele stadion om zo overal sfeer te krijgen. Natuurlijk werkt dat niet, wat kleine groepjes krijgen de rest niet aan het zingen. Da moet vanuit 2 plaatsen massaal gaan. Wat ze eigenlijk wilden was de F-Side uit elkaar rukken, omdat ze maar 'lastig' waren. Daar zijn heel veel klachten over gekomen en daardoor hebben ze ergens een plek proberen te creëren voor fanatieke supporters. Omdat alle plaatsen verkocht waen aan seizoenkaarthouders, waren er niet veel opties. Op vak 410 was het mogelijk om wat plaats te maken, doordat seizoenkaarthouder daar best ergens anders wilden zitten. En in 5 jaar tijd zijn ze uitgegroeid tot een mannetje of 1200. Maar wat mij betreft hadden ze 1e ring noord achter het doel meten zijn. Maar goed, dat is de schuldvan het bestuur van Ajax geweest. Uiteindelijk is er ook wel een klein deel van de F-Side weer bijelkaar nu. Maar misschien maar een kwart van wat het was. Maar ook dat was er in het begin van de Arena totaal niet meer.
*

Spijtig, altijd mooi en plezant zo'n kop dat de hele wedstrijd voor sfeer zorgt
SUPER AFC AJAX
Citation (alex-fcb @ May 13 2006, 17:15)
Spijtig, altijd mooi en plezant zo'n kop dat de hele wedstrijd voor sfeer zorgt
*

Maar dat doen ze nu wel hoor op vak 410. Alleen omdat dat op de 2e ring is zie je het niet op tv, maar in het stadion hebben ze de mooiste tifo acties. Ze zijn de beste van het hele land.
dalX
Citation (SUPER AFC AJAX @ May 13 2006, 17:17)
Maar dat doen ze nu wel hoor op vak 410. Alleen omdat dat op de 2e ring is zie je het niet op tv, maar in het stadion hebben ze de mooiste tifo acties. Ze zijn de beste van het hele land.
*

Das op zich ook niet moeilijk tongue.gif tongue.gif
SUPER AFC AJAX
Citation (alex-fcb @ May 13 2006, 17:20)
Das op zich ook niet moeilijk  tongue.gif  tongue.gif
*

Is er bij jullie dan wel eens een choreografie geweest waar 40.000 mensen aan meededen. Nee, dat kan niet want jullie hebben niet zulke grote stadions tongue.gif
dalX
Dat is een feit, maar op termijn komen er grotere stadia, bij ons in Brugge zijn er 28.000 plaatsen voor 25.000 abbonees, bij de andere grote ploegen hetzelfde, het moet groter worden en dat zal het ook worden binnenkort.
Bij Brugge willen ze verhuizen naar een groter stadion van om en bij 40.000 plaatsen en bij anderlecht willen ze een derde ring plaatsen aan het van den Stockstadion en zo zal de capaciteit met 25% toenemen thumbsup.gif
We zitten altijd 10 jaar achter op jullie Hollanders tongue.gif
SUPER AFC AJAX
Citation (alex-fcb @ May 13 2006, 18:28)
Dat is een feit, maar op termijn komen er grotere stadia, bij ons in Brugge zijn er 28.000 plaatsen voor 25.000 abbonees, bij de andere grote ploegen hetzelfde, het moet groter worden en dat zal het ook worden binnenkort.
Bij Brugge willen ze verhuizen naar een groter stadion van om en bij 40.000 plaatsen en bij anderlecht willen ze een derde ring plaatsen aan het van den Stockstadion en zo zal de capaciteit met 25% toenemen  thumbsup.gif
We zitten altijd 10 jaar achter op jullie Hollanders  tongue.gif
*

Wat dacht je van 50 jaar? Of 70? tongue.gif Feyenoord heeft al heel lang een groot stadion en Ajax speelde de grote wedstrijden in het Olympisch. In beide stadions konden 65.000 mensen.
dalX
Ja maar bon, in't algemeen tongue.gif
SUPER AFC AJAX
Citation (alex-fcb @ May 13 2006, 18:51)
Ja maar bon, in't algemeen  tongue.gif
*

Ah, oké dan.
dalX
En ik denk er nu net aan: december 2004: Club Brugge - Ajax Amsterdam 2-1 tongue.gif
SUPER AFC AJAX
Citation (alex-fcb @ May 13 2006, 23:27)
En ik denk er nu net aan: december 2004: Club Brugge - Ajax Amsterdam 2-1  tongue.gif
*

SHIT SHIT SHIT

Ik had de wedstrijd bijna uit m'n systeem

mad.gif angry_smile.gif colere01.gif mur03.gif ranting.gif smiley19.gif yiol.gif censored2.gif
dalX
Overvloed aan emoticones biggrin.gif biggrin.gif
SUPER AFC AJAX
Sorry, ik liet m'n emoties even de vrije loop. Dit was zoals ik me even voelde.
Tisba
Goed avond iedereen (Ja ik wet dat is de nacht lol)
Alles chill ?
SUPER AFC AJAX
Het is eigenlijk alweer ochtend en ik baal ervan dat ik weer moest opstaan
dalX
AAAhhhh SUPER AFC AJAX, terug aanwezig
Kbegon je te missen tongue.gif tongue.gif
SUPER AFC AJAX
Echt waar? rolleyes.gif wub.gif
dalX
Natuurlijik biggrin.gif
SUPER AFC AJAX
FF een vraagje. Waar is de knop om een ander te quoten gebleven?
dalX
Modibo heeft het in samenspraak met de moderators weggedaan want sommige leden quotten voortdurend, zelfs wat de leden net boven hun zeiden thumbsup.gif
SUPER AFC AJAX
Citation (alex-fcb @ May 26 2006, 21.27 PM)
Modibo heeft het in samenspraak met de moderators weggedaan want sommige leden quotten voortdurend, zelfs wat de leden net boven hun zeiden

Aha, ok, ja dat is waar. Ik zal het ook wel een paar keer gedaan hebben.
Maar je kan nog steeds quoten, met Ctrl+C dan Ctrl+V en op de QUOTE knop drukken in je berichtje. Alleen dan staat er geen naam boven. Zoals ik nu gedaan heb tongue.gif

EDIT: Haha, ook de rest krijg ik er bij. Ok, het is even klooien, maar dan heb je ook wat.
dalX
''klooien'' blink.gif
Dialect ?
SUPER AFC AJAX
Nee hoor, gewoon Nederlands. Dat betekent rommelen of stoeien.
dalX
Ik kende dat woord niet, typisch hollands waarschijnlijk tongue.gif tongue.gif
dalX
Naart schijnt heeft Edwin Van der Sar een doelpunt gescoort in 1997 blink.gif

http://www.soccers.fr/index.php?showtopic=22621

Jij zal dat zéér waarschijnlijk weten Super AFC Ajax smile.gif
SUPER AFC AJAX
Shit ja dat klopt, een penalty. Tegen wie was dat ook al weer? Misschien tegen Sparta, of had hij die toen bij een 8-0 voorsprong gemist. Ik weet dat hij het 2 keer uit een penalty had geprobeerd bij een 8-0 of 8-1 voorsprong. De eerste keer mistte hij en de 2e keer was het raak. Toen hij het de eerste keer mistte kreeg Van der Sar nog heel veel kritiek van Van Gaal, omdat het arrogant zou zijn en zonder respect voor de tegenstander. Ik zou het ook moeten opzoeken.
dalX
Niet echt spectaculair dus, een strafschop biggrin.gif
SUPER AFC AJAX
Uuuh nee, niet echt nee.
dalX
Wat verwacht je van het komende WK en vooral dan voor Oranje ??
SUPER AFC AJAX
Ik weet het niet. Ze hebben genoeg kwaliteiten om de halve finale te halen,maar het draai ook om een beetje geluk en de juiste tegenstanders. Als we die hebben dan durf ik wel op de halve finale te wedden. Anders wordt het een lastig verhaal. Maar de 2e ronde halen ze zeker. En ik denk als 1e in de poule. En het hoeven niet eens zwakke tegenstanders te zijn, we doen het meestal beter tegen de betere tegenstanders. Als het maar geen Brazilië of Italië is. Daar winnen wenooit van. En als we maar geen penalties hoeven te nemen laugh.gif

Maar hoe denk jij, als Belg zijnde, dat Nederland het zal doen?
dalX
Ik denk eerder alles of niets. Ofwel de glorie met de halve finales laat staan meer ofwel compleet ten onder in de poules. Veel ervaring is er nu ook weer niet in de verdediging g.gif
SUPER AFC AJAX
Dat wordt heel veel gezegd over de verdediging. Ik ben het er ook wel gedeeltelijk mee eens, maar ja, de cijfers spreken voor zich. 3 tegendoelpunten in 12 kwalificatiewedstrijden. Waarvan 3 in de eerste 2 wedstrijden. Dus 10 wedstrijden op rij zonder tegendoelpunt. Volgens mij kunnen zelfs 's werelds beste verdedigers van Italië dat niet zeggen.
dalX
Dat wist ik niet blink.gif, dat is toch redelijk lang, er zijn geen namen maar blijkbaar weten ze wel hoe geen tegendoelpunt te krijgen biggrin.gif Zondagnamiddag eens goed kijken tongue.gif Ik stel me wel de vraag of Ruud VN wel in vorm is, want meer op de bank gezeten bij Manchester Utd dan hem lief was
SUPER AFC AJAX
Maar dat betekent ook dat hij hartstikke fit is. Het lijkt ook wel dat hij het scoren voor Oranje gevonden heeft. Toch 2 doelpunten in de 2 vriendschappelijke wedstrijden die hij gespeeld heeft. Voorheen moest ik hem ook nooit. Ik was altijd pro Kluivert. Nu moet ik hem nog niet, maar hij scoort tenminste.
dalX
0-1 tegen Serbie en vrijdag tegen Ivoorkust. Ik vond nederland stevig spelen met goede infiltraties van Robben dat het de Serviërs vreselijk lastig maakten.
Wat verwacht je voor de match tegen ivoorkust ?? Ikzelf weer een 1-0 thumbsup.gif
Tisba
Oranje gaan winen tegen Ivoor Kust (de Oranje Afrikaanen lol)
Tisba
Citation (alex-fcb @ Jun 14 2006, 19:05)
0-1 tegen Serbie en vrijdag tegen Ivoorkust. Ik vond nederland stevig spelen met goede infiltraties van Robben dat het de Serviërs vreselijk lastig maakten.
Wat verwacht je voor de match tegen ivoorkust ?? Ikzelf weer een 1-0  thumbsup.gif
*
.

Van persie heeft gezegd dat Robben is te persoonlijk
SUPER AFC AJAX
Ok, ik heb makkelijk lullen nu, maar ik voorspelde een 2-1 overwinning voor Nederland. Maar wat was Robin van Persie goed. Goed in de aanval, middenveld en verdediging. Keihard werkend voor het team tot de laatste minuut. Met een schitterende vrije trap en later een bal van de lijn halen.
Tot aan de 2-1 was Holland veel en veel beter dan Ivoorkust en ik dacht dat we een hele makkelijke avond tegemoet gingen, met misschien een score van 3-0 of 4-0. Maar na de 2-1 werd alles anders. Ivoorkust kreeg meer zelfvertrouwen en Nederland begon te kloten. Maar goed de 2e ronde is behaald en daar gaat het uiteindelijk om.
dalX
Inderdaad, robben is te persoonlijk, vooral gisteren had hij de bal hij moest ze gewoon verder naar links passen en een oranjespeler stond alleen, maar hij verkoos de dribbel en stoot op een Afrikaanse verdediger doh.gif

Speel je liever Portugal of Mexico in volgende ronde ?
Of misschien Iran wie weet biggrin.gif
SUPER AFC AJAX
Tegen Portugal hebben we het altijd heel moeilijk. Ook de clubs. We zijn in 2004 ook door Portugal uitgeschakeld in de halve finale. Geef mij maar Mexico, daar hebben we in de voorbereiding ook al van gewonnen. Maar mischien wordt het wel Angola. Toch het liefst Mexico denk ik.
dalX
Ze zijn goed georganiseerd maar ik denk niet dan Angola de eerste ronde overleeft happy.gif
SUPER AFC AJAX
Ik ben hier weinig geweest de laatste tijd. Dat is omdat ik het nogal druk heb gehad. Vanaf zondag ben ik trouwens weer 2,5 week weg. Dan ga ik nl. op vakantie smile.gif
dalX
met deze prettige vakantie toegewenst, er zijn er dat geluk hebben tongue.gif
SUPER AFC AJAX
Bedankt vriend! thumbsup.gif
dalX
Waar ga je naartoe eigenlijk ?? Frankrijk tongue.gif
SUPER AFC AJAX
Uuuh ja eigenlijk wel laugh.gif

Zondag vertrekken we en dan stoppen we eerst in Parijs waar we de finale gaan kijken met m'n schoonzusje. Daarna naar vrienden in Mont de Marsan waar ze dan Spaanse feesten houden. Vervolgens ff naar de Provençe waar we ook vrienden zullen ontmoeten en vervolgens naar Barcelona, waar we sinds kort een Colombiaanse studente kennen. En tussendoor stoppen we nog hier en daar.
dalX
Plezant allemaal thumbsup.gif

Gade met de caravan ? tongue.gif

(sorry voor deze flauwe belgische grap laugh.gif )
SUPER AFC AJAX
modo_appel.gif NEEEEEEEE!! Ik HAAAAAAAAT caravans!!!!

Was erg leuk trouwens, m'n vakantie.

Erg weinig activiteiten hier since ik weg ben.

Ik zal hier niet zo vaak meer komen, omdat ik nogal druk heb en wat meer tijd aan m'n vrouwtje moet schenken sad.gif
dalX
wees gerust k heb het ook druk, maar ik kon moeilijk een monoloog houden biggrin.gif
Euro 2012|Streaming Football
Ceci est une version allégée du Forum Football. Pour voir le Forum Foot dans sa version intégrale, Design complet et Images, cliquez sur le titre.