Most of you have noticed that I haven't been around for a while. This has several reasons. One is that I don't have enough time anymore and that I have to spend more time to my wife. I'm also active on 3 footieforums knowing: soccers.fr, ukfootballforums.co.uk and ajaxforums.nl. I have to cut back 1 and that will be this forum. The reason of this is also immediately reason nr. 2 and that is that I have problems to express myself in a good way because of my bad French. I already had a problem because of that with an Utrecht fan and it costed me a warning. Which I never had on the other forums. Reason nr. 3 is that this forum isn't anymore what it used to be. I had so much fun up here, but things have change and at the end I was only active because I thought I HAD to be.
Well, I didn't want to leave without saying anything and I'll miss some of you (the persons I mean will know I mean them). Take care.
Cheers!
Ik schrijf dit in het Nederlands omdat ik mezelf dan beter kan uitdrukken in het Nederlands dan in het Frans. De meesten van jullie hebben waarschijnlijk in de gaten gehad dat ik er al een tijdje niet mee was. Dit heeft verschillende redenen. 1 daarvan is dat ik niet meer genoeg tijd heb en dat ik meer tijd aan m'n vrouw moet besteden. Ook ben ik actief op 3 voetbalforums, te weten: soccers.fr, ukfootballforums.co.uk en ajaxforums.nl. I moet er 1 vaarwel zeggen en dat is dit forum. De reden dat ik deze kies is ook meteen reden nr. 2 en dat is dat moeite heb om mezelf goed uit te drukken in het Frans. Ik heb daardoor al een probleem gehad met een Utrechtfan en dat kostte mij (beetje kinderachtig) een waarschuwing. Dat heb ik op die andere forums nog nooit gehad. De 3e reden is dat dit forum niet meer is wat het was. Ik had het echt heel erg naar m'n zin hier, maar er zijn dingen veranderd en op het einde was ik alleen nog maar aanwezig, omdat ik dacht dat ik dat MOEST zijn.
Goed, ik wilde niet weggaan zonder iets te zeggen en ik zal sommige van jullie missen (degenen die ik bedoel weten dat ik hun bedoel). Het beste!
Mazzl!