"Terugkeren naar België is een godsgeschenk" Niemand twijfelt er nog aan dat Brian Priske straks een Club-speler is. De Deense verdediger zelf ziet het al helemaal zitten.
De Deen Brian Priske wordt zo goed als zeker de nieuwe rechtsachter van Club Brugge.
(foto Belga)
De 29-jarige Priske moet wel nog zijn handtekening onder een contract zetten, maar de Deen trainde zondag wel al mee met de Club-selectie.
"Er moeten nog enkele details geregeld worden, maar weinig staat een overeenkomst in de weg", zegt Priske aan Het Laatste Nieuws.
"Maandagavond teken ik mijn contract." Priske komt over van de Engelse club Portsmouth en tekent wellicht tot 2010.
"Mijn terugkeer naar België ervaar ik als een godsgeschenk. Ik kom bij de top van België terecht", zei Priske.
"En Dat ik met Koen Daerden al meteen een ex-ploegmaat terugzie, maakt dit avontuur nog eens zo aantrekkelijk."
Ce retour en Belgique est comme un cadeau venu du ciel, le contract n'est pas encore signé mais il s'entraine déjaà avec les troupes de Ferrera, revoir Koen Daerden me fait énormement plaisir